Želim reklamirati proizvod koji je kupljen u poslovnici.
Prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:
- direktnom predajom voditelji poslovnice u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
- na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Monvidalska 35, 52100 Pula
- putem elektroničke pošte na adresu [email protected]
A kako bi reklamacija bila uvažena morate priložiti sljedeće informacije:
- Kopiju računa kao dokaz o kupnji
- Opis- sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
- Fotografije oštećenja
Želim reklamirati proizvod koji je kupljen u web shopu.
Prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:
- osobno u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
- na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Monvidalska 35, 52100 Pula
- putem elektroničke pošte Službi za obradu prigovora na adresu [email protected] ili na adresu [email protected]
A kako bi reklamacija bila uvažena morate priložiti sljedeće informacije:
- Kopiju računa kao dokaz o kupnji
- Opis- sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
- Fotografije oštećenja