Potrošači, odnosno fizičke osobe koja sklapaju pravni posao ili djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili poslovne djelatnosti mogu, sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19), podnijeti prigovor na kvalitetu usluge trgovačkom društvu Namještaj Mima d.o.o. u pisanom obliku upućivanjem prigovora na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Kukuljanovo 251, 51227 Kukuljanovo, putem e-maila: [email protected] ili osobno u poslovnim prostorijama prodavatelja na adresi.
Odgovor na zaprimljeni prigovor Namještaj Mima d.o.o. dati će u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana primitka prigovora.
Reklamacija proizvoda koji je kupljen u poslovnici
Svoj prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:
- direktnom predajom voditelji poslovnice u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
- na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Kukuljanovo 251, 51 227 Kukuljanovo
- putem elektroničke pošte Službi za obradu prigovora na adresu [email protected]
Kako bi reklamacija bila uvažena obavezno je priložiti sljedeće informacije:
- Kopiju računa kao dokaz o kupnji (fotografiju ili skenirani račun)
- Opis- sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
- Fotografije oštećenje
Reklamacija proizvoda koji je kupljen u web shopu
Svoj prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:
- osobno u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
- na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Valica 3, 52100 Pula
-
putem elektroničke pošte Službi za obradu prigovora na adresu [email protected]
Kako bi reklamacija bila uvažena obavezno je priložiti sljedeće informacije:
- ispunjeni Obrazac za prijavu online reklamacije
- Kopiju računa kao dokaz o kupnji (fotografiju ili skenirani račun)
- Fotografije oštećenje