Kako mogu naručiti

Jednostavno je! Ono što želite, stavite u košaricu. U gornjem desnom kutu uvijek će vam biti vidljivo stanje košarice. Odaberite želite li dostavu ili prikup u jednom od naših salona/skladišta. 
Imate li kupon? Super! Upišite ga i ostvarite dodatne pogodnosti. Krenimo na plaćanje. Popunite osobne podatke i odaberite način plaćanja. Još jednom provjerite svoju košaricu i ako je sve u redu potvrdite narudžbu! Vi ste gotovi, sada nastupamo mi 😊
Nakon što dovršite svoju narudžbu, dobit ćete e-poštu s potvrdom i pošiljka će vam biti poslana što je prije moguće!

Što se događa nakon što izvršim narudžbu?

Nakon vidljive uplate krećemo s obradom narudžbe. Ako se radi o artiklima koje imamo na stanju, isporuka istih je u roku 3-12 radnih dana. Ako to nije slučaj jer se radi o artiklima po narudžbi, tada je isporuka istih definirana na stranicama samog artikla. Kada je narudžba spremna za isporuku/prikup (ukoliko ste odabrali da ćete sami preuzeti narudžbu) šaljemo vam obavijest na e-mail. 

Što mogu učiniti ako je moj željeni proizvod rasprodan?

Ne brinite, sve što trebate je pustite svoj e-mail na željenom proizvodu pod opcijom Obavijesti me kada proizvod bude dostupan te ćemo vas kontaktirati čim artikl bude dostupan. 

Mogu li otkazati svoju narudžbu ako još nije poslana?

Možete, ali postoji jedan uvjet. Ako se radi o lagerskim artiklima, tada je otkazivanje moguće. Ako se radi o artiklima koji su po narudžbi, tada otkazivanje narudžbe nije moguće.

Što ako narudžba ne stigne u navedenom vremenskom periodu?

Ako je došlo do nekog problema i vaša narudžba neće biti dostavljena u dogovorenom roku, webshop djelatnici će vas na vrijeme obavijestiti i dogovoriti se o daljnjim koracima.

Koliki je rok isporuke?

Rok isporuke robe na lageru je od 3 do 12 ranih dana, dok isperaka artikla po narudžbi varira od proizvoda do proizvoda te može biti od 20 do 120 radnih dana. Rok isporuke za određeni proizvod možete pronaći u više informacija o proizvodu.

Gdje vršimo dostavu robe?

Dostavu robe vršimo samo na području Republike Hrvatske.

Kolika je cijena dostave?

Cijena usluge dostave razlikuje se kod kupnje u poslovnici i u web shopu. Ukoliko kupujete online, dostava ovisi o težini paketa te je cijena navedena i vidljiva u koracima kupnje. Pogledajte cijenik dostave putem web shopa: Cjenik dostave web shop.

Ukoliko kupujete u poslovnici, cijena dostave obračunava se ovisno o udaljenosti adrese na koju se dostavlja prema sljedećem cjeniku dostave: Cjenik dostave poslovnice.

Da li je montaža uključena u cijenu?

Montaža nije uključena u cijenu proizvoda.

Za određen namještaj neće vam biti potrebne usluge montera jer je proces montiranja vrlo jednostavan – sastoji se od nekoliko koraka za koje postoje jasna uputstva, dok se pojedini artikli isporučuju montirani.

Za montažu namještaja kod kojeg je preporučljivo unajmiti stručnjaka (kao što je slučaj kod spavaćih soba i kuhinja), rado ćemo vam pomoći i preporučiti neke od naših vanjskih suradnika.
 

Koje su mogućnosti plaćanja?

U Namještaj Mima web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje (direktno u banci, plaćanjem preko usluge internet bankarstva ili virmanom), kreditnim karticama ili pouzećem.

Koji su uvjeti obročnog plaćanja?

Uvjeti plaćanja u salonu i putem web shopa mogu se razlikovati. Obročno plaćanje putem web shopa je sljedeće:

  • mogućnost obročnog plaćanja: 2-12 rata Maestro, Visa Inspire karticama, a 2-12 rata Visa Premium karticama PBZ banke
  • mogućnost obročnog plaćanja na 2-24 rate putem Mastercard standard, Mastercard gold, Mastercard go!, Mastercard platinum, Visa Business i Visa Avenue Mall karticama od Zagrebačke banke. Minimalni iznos kupovine za obročno plaćanje putem kartica Zagrebačke banke  je 13.02€.
  • mogućnost obročnog plaćanja na 12 rata Maestro i Visa (MB+) karticama Erste banke, te do 36 rata putem Diners kartica Erste banke. Minimalni iznos kupovine za obročno plaćanje putem kartica Erste banke  je 26.03€.

Uvjete plaćanja u salonima pronađite ovdje.

Što napraviti ako je kartica odbijena i transakcija nije prošla?

Provjerite podatke koje ste naveli. Probajte ponovno izvršiti transakciju. Ako ste sve dobro upisali, provjerite s bankom razlog odbijanja transakcije. 

Imam li pravo na povrat robe u slučaju nezadovoljstva ili ako se predomislim?

Povrat robe imate pravo ukoliko artikl nije montiran i nalazi se u original pakiranju.

Želim reklamirati proizvod koji je kupljen u poslovnici.

Svoj prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:

  • direktnom predajom voditelji poslovnice u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
  • na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Valica 3, 52100 Pula
  • putem elektroničke pošte na adresu [email protected]


A kako bi reklamacija bila uvažena morate priložiti sljedeće informacije:

  • Kopiju računa kao dokaz o kupnji
  • Opis- sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
  • Fotografije oštećenje
Želim reklamirati proizvod koji je kupljen u web shopu.

Svoj prigovor možete dostaviti u pisanom obliku na sljedeće načine:

  • osobno u prodajnom prostoru poslovnice Namještaja Mime d.o.o.
  • na adresu Namještaj Mima d.o.o., Služba za obradu prigovora, Valica 3, 52100 Pula
  • putem elektroničke pošte Službi za obradu prigovora na adresu [email protected] ili  na adresu [email protected]


A kako bi reklamacija bila uvažena morate priložiti sljedeće informacije:

  • Kopiju računa kao dokaz o kupnji
  • Opis- sadržaj prigovora sa što detaljnijim informacijama
  • Fotografije oštećenje
Koliko dugo se čeka na zamjenu reklamacije?

Rok isporuke reklamacije ovisi o dostupnosti proizvoda. Svakako ćemo vas obavijestiti o dolasku reklamiranog djela i potruditi se da stigne u što kraćem vremenskom periodu.

Pitanja za sve poklon bonove #1

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Accusantium beatae odit doloribus soluta reiciendis ullam, itaque aut dicta autem distinctio voluptas aliquam, iste at. Perspiciatis quibusdam ratione, laboriosam, ad repellendus, quia expedita nostrum consectetur velit dolor doloremque voluptatum veritatis vitae sunt fugiat. Veniam dolores natus delectus, rem maxime molestiae officia.

Pitanja na poklon bonovima #2

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Accusantium beatae odit doloribus soluta reiciendis ullam, itaque aut dicta autem distinctio voluptas aliquam, iste at. Perspiciatis quibusdam ratione, laboriosam, ad repellendus, quia expedita nostrum consectetur velit dolor doloremque voluptatum veritatis vitae sunt fugiat. Veniam dolores natus delectus, rem maxime molestiae officia.

  • Lorem ipsum dolor sit amte
  • Lorem ipsum

Lorem ipsum dolor, sit amet consectetur adipisicing elit. Accusantium beatae odit doloribus soluta reiciendis ullam, itaque aut dicta autem distinctio voluptas aliquam, iste at. Perspiciatis quibusdam ratione.